poniedziałek, 17 lutego 2014

Odcinek 1. Mecz Skra - Resovia w hali Energia

Jest wiosna 2014 roku. Ah jaka fajna pogoda dobrze, że już jest wiosna bo ta zima to już głupia była a wiosna to zawsze coś. Wiosna jest fajna bo jest już cieplej a nie tak zimno jak w zimę, że zimno w ciało i trzeba nosić grube kurtki. Teraz mogę nie nosić grubej kurtki tylko sam resoviacki pasiak i na to rozpinany na zamek sweterek i jest mi ciepło. Fajniej też się jeździ na wyjazdy mojej ukochanej drużyny bo nie jest tak zimno w autokarze i nie zamarzają szyby i można podziwiać przyrode. Dzisiaj z Klubem Kibica jedziemy do Bełchatowa bo Sovia gra tam mecz ze Skrą. Jedzie nas mało bo to daleko i nie każdy może tak daleko bo jedni mają szkołe, inni pracę, a jeszcze inni rodzinę i nie mogą. Ale ja mogę, miałem dobre oceny na półrocze i tata obiecał, że mogę więc jadę. Jedziemy sobie i śpiewamy wesołe resoviackie piosenki np. "mistrzeeeem Polskiiii jest Soviaaaaaa, Soviaaaa najlepszaaaaa jeeeeeeest, Sovię trzeba szanować, Soooovia CeWuKaeSssssss". Jest wesoło i miło i wszyscy zadowoleni i nie ma żadnych kłótni tylko świetna atmosfera tak jak u nas w drużynie. Ah, dzisiaj Sovia gra ćwierćfinał w play off Mistrzostwa Polski. Oby wygrała!!!!!

Zajeżdzamy autokarem do Bełchatowa i wysiadamy na placu przed halą Energia i się okazało, że nasi siatkarze zajechali w tym samym czasie od hotelu do hali swoim autokarem. Machamy do nich a oni do nas, my patrzymy na nich i się cieszymy a oni też szczęśliwi że jesteśmy i pomożemy im wygrać swoim dopingiem bo my Resoviacy jesteśmy przecież najlepszymi kibicami na świecie!!!

Wchodzimy na halę, zajmujemy miejsca na sektorze, tak akurat wyszło, że ja zasiadam w pierwszym rzędzie. Ale fajnie - będę mógł dobrze widzieć mecz i wideoweryfikacje i będe pilnował żeby sędziowie nie oszukiwali na korzyść Skry jak to zawsze bywa jak ta drużyna gra słabo czyli zawsze!!!!!!

Zaczyna się mecz. Z akcji na akcję jest coraz lepiej. Liczymy każdą akcje raaaaaz dwwaaaa trzyyyyy a oni ładnie grają. Przyjęcie, rozegranie, atak, radość. Jak Skra serwuje to Akhrem i Igła pięknie przyjmują a jak Skra atakuje to Igła pięknie wybrania. Potem Fabianek cudownie rozgrywa. Rozgrywa wyśmienicie jak to najlepszy polski rozgrywający na świecie. Raz do lewego skrzydła, raz do prawego, raz na środek, raz kiwka. I tak raz za razem tylko, że nie po kolei i nie raz a np. to dwa razy a to trzy i to w różnej kolejności. Tak fajnie i nieczytelnie i nieprzewidywalnie, że nikt nie przewiduje tego co on zrobi a robi tak, że prawie każdy atak jest kończony i to dzięki jego rozegraniu bo rozgrywa wyśmienicie. Po drugiej stronie siatki panika. Wlazły zbiera czapy od naszego bloku w którym brylują Pit i Fabianek. Po drugiej stronei siatki rośnie wściekłość bo nic nie mogą poradzić na naszego asa. I rozgrywa, i zagrywa, i kiwa, i blokuje. Ah ten Fabian co to za lider!!1 W skrze natomiast kiepsko idzie cała gra bo Fabian tak ich demoluje, że nie mogą się pozbierać. Najgorzej radzą sobie środkowi bo Fabian ich rozgrywa jak dzieci albo innych juniorów. W prawie każdej akcji jest ominięty blok, a nawet jak nie ominięty to Konarski i Akhrem a nawet i Kosok z Nowakowskim obijają im ręce. Najbardziej denerwuje się Karol Kłos. Fabian ośmiesza go w każdej akcji omijając jego blok a nawet jak nie omija to Kłos dostaje piłką po rękach. Jest najgorszym zawodnikiem Skry a Fabian najlepszym Resovii. Na czasach widać, że Kłos się denerwuje. Staje z dala od drużyny i nonszalancko podciąga spodenki. Widać, że się denerwuje. Po udanych rozegraniach Fabiana brzydko przeklina a sędziowie udają że nie widzą bo to przecież Skra a skrze więcej można i w ogóle!!!!!

Kończy się mecz, nagrodę MVP otrzymuje oczywiście Fabianek <3 Karol zdenerwowany prawie się popłakał i robi te swoje dziwne miny co zawsze i udaje ze go to nie obchodzi a widac ze obchodzi i jest zdenerwowany taki że prawie płacze. Na sektorze Skry hotki Karola z nienawiścią krzyczą w strone Fabiana  - "zabić go!!! On nie umie grać a ma MVP! MVP dla Kłosa bo Karollo taki cudowny i przystojny i dobry środkowy i nawet jak nie gra to trzeba mu dawać!" i biegną na Fabiana bo chcą zabrać mu statuetkę MVP i dać Kłosowi. Fabian nie wie co sie dzieje. Biedaczysko posmutniał, przestraszył się i smutne mu się zrobiły jego słodkie oczka. Przed sobą ma stado kłoso-hotek i nie wie co robić. Musze mu pomóc!!! Wbiegam na halę przeskakuje barierki i biegne i od boku biegne wiec mam szybciej do Fabianka niż hotki i zabiegam im drogę. Krzyczę "Ani kroku dalej!!!! Wara!!!! Zostawcie go!!!!" a one na to krzycza: "odejdz, Fabian to zły siatkarz a dobrym siatkarzem Karollo! Karollo taki zabawny, karollo tak bardzo super!!" a ja im "A nie prawda bo to Fabian taki fajny a nie on! Odejdzcie" a one "Zabijemy go i oddamy MVP Kłosowi!!!" a ja "po moim trupie!!!" a one "OK jak sobie życzysz!!!!!!" i zaatakowały a ja broniłem siebie ale wiedzac ze bronie nie tylko siebie ale ze i bronie tez najl;epszego polskiego rozgrywającego na świecie! W moich rękach honor Narodu, Ojczyzny i Reprezentacji! Musze dać radę, dla Polski! Bo jak nie dam rady to stracimy najlepszego polskiego rozgrywającego na świecie i przegramy Mistrzostwa Świata a tak to medal!!!

 I broniłem się jak lew i tygrys czy wilk i udało się!!! Dały za wygraną hotki!!! Odbiegły robić sobie z Karolem zdjęcia tak zwane samojebki żeby potem pisać na facebooku #wowKarol #karolTakiSłodki #samojebkaZkarolemTakFajnie i tak dalej. Ale ja o to nie dbam. Leżę cały zakrwawiony z podartą koszulka. Wtem co się dzieje? Podchodzi do mnie Fabian!!! I mówi "dzięki kolego, uratowałeś mnie. Jak masz na imię? ja odpowiedziałem że Kamil a on na to "Miło mi Cię poznać Kamil, jesteś moim przyjacielem. Masz moją koszulkę bo Twoja porwana. Sory że troche przepocona bo to po meczu ale myslę że spoko bo tak nie masz w czym jechać do domu". Byłem zachwycony i ubrałem tę koszulke. Podalismy sobie dłoń i Fabian zaprosił mnie że po nastepnym meczu pojdziemy razem na spacer i pogadamy.

Wracałem do domu cały brudny, pobity, poraniony, ale szczęśliwy.

20 komentarzy:

  1. ale ty jesteś zdrowo walnięty na dekiel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, aż mi się śmiać chcę z tej głupoty -.- To takie żałosne.

      Usuń
  2. Błagam, powiedz, że jesteś fejkim proszę ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Chryste Panie! SKĄD BIORĄ SIĘ TACY LUDZIE?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze... Kluby Kibica nigdy nie siedza w Energii za sedziami! Tylko po drugiej stronie! Pisz zgodnie z prawda, a nie wymyslaj, bo inne zasady obowiazuja.
    Po drugie... Bledy powtorzeniowe.. :) uwazaj na jezyku polskim.. :)
    Po trzecie... Przecinki tez by sie przydaly w innych miejscach.
    Po czwarte... Serio..? Chodzisz na mecze od razu w koszulce Resovii nawet na wyjezdzie? Nic na zmiane? Ja mam godzine drogi do EBE i zawsze koszulke Skry mam jako druga ;o
    Po piate... Pisz 'Skra' z WIELKIEJ literki :)
    Czekam na kolejny rozdzial zeby wytknac Ci bledy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli jesteś człowiekiem, zacznij się leczyć, bo źle skończysz.
    Jeśli to po prostu fejk, to bardzo przekonywująco wykreowana postać autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja reakcja to śmiech pomieszany z krzykiem. Boże wiesz że poprawna polszczyzna nie boli Serio :)
    Błagam zgłoś się do psychologa bo to podchodzi pod paranoję jakąś.

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję Ci, dawno się tak nie spłakałam ze śmiechu :) hahahahhhhaha

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna rozrywka na wieczór.... Od 5 min nieustannie się śmieję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ożeszkurwajapierdole.... Przeczytałam cztery zdania pierwsze i cztery zdania ostatnie i kuźwa, jestem w szoku. Człowieku, zdrowy na umyśle to ty jesteś? To pytanie retoryczne, nie odpowiadaj, bo każdy wie jaka jest prawda. Weszłam tutaj po raz pierwszy i jednocześnie po raz ostatni bo rozkurwiasz mi psychikę.
    A ludzie się mi dziwią, że nie mogę zazwyczaj strawić kibiców Sovii- zero kultury i szacunku do siatkarzy innych klubów (przynajmniej Ci, których miałam (nie)przyjemność poznać).
    Kiedy masz urodziny? Kupię Ci słownik i podręcznik do nauki języka polskiego, ponieważ widzę, że masz spore problemy z gramatyką.
    Cóż, kariery pisarza to ja Tobie nie wróżę.....
    Fanka siatkówki i złego siatkarza- Karola Kłosa (i nie jestem nim- uprzedzam, bo wiem, że lubisz sobie różne rzeczy dopowiadać, ale możesz wierzyć, że penisa jeszcze nie mam)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha zaprosił go na spacer.. Nie wytrzymnę.. xD

    OdpowiedzUsuń
  11. "zabić go!!! On nie umie grać a ma MVP! MVP dla Kłosa bo Karollo taki cudowny i przystojny i dobry środkowy i nawet jak nie gra to trzeba mu dawać!" wtf? jesteś kurwa tak żałosny że to aż boli idioto.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogar człowieku. Ciągle Kłosa obrażasz a z tego co wiem Karol miał więcej MVP niż Drzyzga

    OdpowiedzUsuń
  13. Tracę wiarę w ludzkość. -.-
    Z szacunku do innego klubu Skra piszę się z dużej litery. -,-

    OdpowiedzUsuń
  14. SIKAM!!!!!!!!!! KOLEŚ ZDECYDOWANIE ZMIEŃ DILERA!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń